Şeyma

Şeyma
@Seymacakmk
Gösterişin, torpilin, kibrin ve sayamadığım binlerce putun kol gezdiği bu çağda; bir bakışın, bir duruşun, bir hayatın sadeliğine inanıyorum...
'Keşke'nin panzehri 'iyi ki'dir. İlki ne kadar pısırıksa, ikinci o denli yiğittir. Keşkecilerin hayatı, kasvetli bir pişmanlıklar mezarlığıdır. 'İyi ki öyle mi ya!... Onda, yara bere içinde de olsa, yana yana, ama doyasıya yaşamış olmanın iç huzuru ve haklı gururu haykırır.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Reklam

Şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·370 syf.·
6 günde okudu
·
2025 10. kitabı
Ahmet Lütfi Kazancı
9.6/10 · 368 okunma
Allah'a inanmak, fakat takdirine razı olmamak bir mümine yakışır mıydı?
Sayfa 366·Kitabı okudu
Kula sadece acz ile başını secdeye koymak düşerdi.
Sayfa 278·Kitabı okudu

Şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·139 syf.·
2025 9. kitabı
Ataullah İskenderi
9.4/10 · 4.368 okunma