İyi niyetli insanlar-kim ne derse desin böyle insanlar hep vardır-,
burada böyle yaşanamayacağını söyleyerek durumu öfkeyle protesto ettiler.
Birbirimize güvenemeyeceksek bu işin sonu nereye varır
Hepimizin zayıf anları olur, ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız, gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz, dedi.