Sezen APAYDIN

Sezen APAYDIN
@Sezoshh
Kitapsever ...
-Niçin burası böyle karanlık da,orası o kadar aydınlık dadıcığım? Sonra niçin burası da aydınlık oluyor? -Çünkü yavrum,güneş ayı arıyor,bulamayınca kederlenip somurtuyor,uzaktan bir gördü mü hemen yüzü gülüyor.
Sayfa 130·Kitabı okuyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Buraya eğer kışın gelseydin sadece kahverengi bir toprak, çorak bir arazi görürdün. Ama gördün mü,şimdi çiçekler açtık,yemyeşiliz,her tarafımız yaşamla dolu. Biz her sene bunu yaşarız.Bizim kışımızda bize baktığında sanki canımız yokmuş,bir daha renklenmeyecekmiş gibi görünürüz. Ama her bahar yeniden canlanır, yeniden açarız. Peki, senin baharın gelmeyecek mi? Sen hep böyle kışta mı kalacaksın?
Ailen dışında,senden yaşça büyük,saygı duyduğun birinin senin özünü görmesi,özüne değer vermesi,fikirlerini yargılamadan dinlemesi ve seni hiç dikte etmeden bir keşif sürecine yönlendirmesi...
Karşınızda sizi böylesine dinleyen biri olduğunda,hele ki bu kişi yaşça büyük,aklına,bilgisine,gönlüne inandığınız bir yetişkinse ne oluyor biliyor musunuz? Siz de ister istemez,hiç farkına varmadan,dinlemeyi-kafanızda kendi vereceğiniz cevabı hazırlama telaşına girmeden dinlemeyi- öğrenmeye başlıyorsunuz.
Hedefim,bu ülkede doğan her bir çocuğun çocukluğunu doya doya yaşamasına ve olabileceği en iyi insan olmasına yardımcı olmak