"Bazen kötü hissetmek iyidir, zaman zaman kırılmak.
Her zaman herkesin olmanı istediği o neşeli kişi olmamak sorun değil. Kimseyle konuşmak istememek de öyle.
Gözyaşlarını tüketinceye kadar kalbinin ağlamasına izin vermek de sorun değil.
Insan olmak güzeldir."
İlişkinizi kurtarmak adına kendinizi görmezden gelmeyin.
"Onu çok seviyorum" düşüncesinin yerine "Ben sevilmeyi hak ediyorum" cümlesini koyun. Gerçekten çabanıza ve emeğine-ze değecek insanlar için harcayın enerjinizi ama bundan önce kendinizi sevin. Değer görmediğiniz bir ilişkiyi sürdürmek kendinize kötülük etmekten başka bir şey değildir. Diğer insanlara gösterdiğiniz şefkat ve ilgiyi asla kendinizden esirgemeyin.