📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Asla parlak bir öğrenci değildim; bu konuda hiçbir iddiam da yoktu. Vasat çizgi de sesi sedasız yol almak yetiyordu bana. Duygusal karmaşıklık var ama yeni kendimi toparlayamıyordum bir türlü. Kalabalıklar içinde tek başınaydım. Ne kadar gayret etsem, sosyal ortamlarda varlık gösteremiyordum. Duygusal karmaşıklıklarımı yenip kendime toparlayamıyorum ki.
Çvresine aşırı neşe saçan, bu gibi işi görev edinmiş gibi davranan insanların içlerinin kof olduğunu düşünürdüm hep.
Hala da aynı fikirdeyim bana göre acılarıyla derinleşiyor insan derinleştikçe de anlam kazanıyor hayatın anlamı daha acı çekmek ve onlara karşı koyabilmek için umarsızca çabalamak değil mi zaten? Ötesini düşünemiyorum bile.
Yaşadıklarımın benliğime yansıması daha fazlasına, izin vermiyor.