Yanlış anlama, genelde iyi geçinirdik.
Bu, yalnızca bir tek insanı bu kadar sık görüp başka insanları görmemekten kaynaklanıyor; zaman zaman her şeyin dengesi bozuluyor."
"Anlıyorum. Peki, bu arkadaşın kaç yaşında?"
"Anne, sen insanların kaç yaşında olduklarından başka bir şey düşünmüyorsun. Birisinin kaç yaşında olduğu hiç fark etmez, neler görüp geçirdikleri önemlidir.
İnsan yüz yaşına gelip de hiçbir şey görüp geçirmemiş olabilir."
Bugün genç bir çocuk olmak nasıl bir şeydir, düşün bir kere.
Okulda hiçbir değer öğretilmiyor- yalnızca yaşamdan ne istiyorsa onu bencilce istemesi gerektiği dışında.