İnsanlar gençlerin kendilerini ölümsüz sandığını söylüyor ve ben de buna katılıyorum. Ama ben ölümsüz olduğunuzu sanmak ile hayatta kalabileceğinizi düşünmek arasında bir fark olduğuna inanıyorum. Hayatta kalmak, başınıza olabilecek en korkunç şeylerin gelmesi ve buna rağmen hayatınıza devam edebilmek demektir. Erişilmez göründüğünde, her şey size karşı geliyormuş gibi göründüğünde bile en çok istediğiniz şey için çabalamak demektir.
‘Fakat Tanrı varsa, niçin benim cezamı vermiyor?’ diye sordum.
‘Oğlum, sen Tann’yı kendin gibi sanarak onunla uğraşmaya kalkmışsın. Tanrı, senin gibi canilere benzemez ki, sana karşılıkta bulunsun. Tanrı senin cezanı vermediyse, demek ki kendini düzeltmen için sana bir şans vermiş. Evvelce o küçük Yohan, nasıl iyi ve masum çocuksa, sen yine öyle olmaya çalış.’