~Nur

~Nur
İnsanların arasında, insanlardan uzak bir insanım^^ #84559303 ~ youtu.be/Vc0VEmv99y8
" Kesinlikle gençleştiğimi söylüyorlar. Gençleşmek mi? Evet ben şimdi tek başıma yaşamaya başladım. Artık geçmişte kafamı taktığım saçmalıklar geride kaldı. "
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Ama şuna karar verdim herkes kendi kaderini yaşar. "
" Herkes farklı şekilde seviniyordu. Bazısı parayla, diğerleri uçurtmayla ya da rengârenk balonlarla... "
" Herkes sadece nefes almaya ihtiyaç duyar aynı zamanda başkalarının yanında kalma sına da ihtiyaç duyar. "
" En çok şunu düşünüyordum: biri bana sorular sordu, beni aradı. Yani bu şu demek mi oluyor. Ben ömrüm boyunca ilk kez birinin dünyasında yaşadım. "