~Nur

~Nur
İnsanların arasında, insanlardan uzak bir insanım^^ #84559303 ~ youtu.be/Vc0VEmv99y8
" Öyle bir yandı ki külü hiç yok.. "
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" I loved science but I wanted to enjoy life as well. Outside I was serious but inside I was a fun loving man. I hid this side of my character from everyone, I had two lives. I think, everyone has two sides to their character. "
" The good and evil were struggling in my body. I had to make a choice. "
" No one is all good or all evil. "
" Her kim ki, içindeki insanı anlarsa, bütün insanları anlamış demektir. "