~Nur

~Nur
İnsanların arasında, insanlardan uzak bir insanım^^ #84559303 ~ youtu.be/Vc0VEmv99y8
" Bu yol yalnızca senin, başkaları seninle yürüyebilir, fakat hiç kimse senin için yürüyemez. " ~ Mevlana Celaleddin-i Rumi
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Ne iyilik süreklidir ne kötülük, ya da daha edebi bir ifadeyle, Ne mutluluk sonsuza dek sürer ne de mutsuzluk.. "
" Bazen gülerken aklıma geliyorsun. Duruyorum aniden. Hani evet mutluyum ama bir şey eksik. Sonra tekrar gülüyorum, geziyorum, uyuyorum ama bir şey eksik. Evet hayat devam ediyor ama içimde bir ölüyle yaşıyorum. Her şey yerli yerinde ellerim, kollarım, gözlerim.. ama kalbim eksik.. "
Hayat
" Geçmişe olan özlemim, o günlerdeki kimliklerin ölümüyle hüsrana uğruyor. Zira ben bile ben değilim artık.. "
İnsan ve Duygular
" - Peki sen bunu hiç yaptın mı? + Birini öldürüp öldürmediğimi mi soruyorsun? Hayır, ben avukatım. - Değil mi? Doğru, sadece merak etmiştim. + Daha önce birini öldürdüysem benimle ilişkini keser misin? ( aslında öldürmüştür.) - Ondan sormadım. Öldürdüysen... sanki çok uzak bir dünyanın insanıymışsın gibi hissederdim. Sanki.. bir duvar resminde ya da yazıları silinmiş bir gazetede kalmış biri gibi. Biri benim hakkımda böyle düşünseydi..biraz üzülürdüm. "
Dizi/Film