~Nur

~Nur
İnsanların arasında, insanlardan uzak bir insanım^^ #84559303 ~ youtu.be/Vc0VEmv99y8
" Kendime kızmıyorum, zira ölmeye cesaretim var. Keşke bunu yapsaydım. "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Bütün dertlerimi, acılarımı sulara gömme sevinciyle kendimi kaybettim. Dalgaların içinde kaybolup gitmek! Ah! Ayağını yerden kaldırmaya ve bütün acılarına son vermeye gücün yetmiyor! "
" Bazen beni yakalayıveriyor; korku değil, istek değil göğsümü parçalayacak gibi olan, boğazımı sıkan anlaşılmaz bir iç fırtınası bu! "
" Mutluluğunun eksikliğini dünyevi engele bağlayan mesut insan! Kederinin, viran olan kalbinde, sarsılan beyninde olduğunu hissetmiyorsun! "
' "Onu bana bırak!" diye yalvaramıyorum Tanrı'ya; fakat sık sık o benimmiş gibi geliyor bana. O bir başkasının olduğu için, "Onu bana ver!" diye yalvaramıyorum. '