" Aramaktan vazgeçtiğim, eğip başımı yola düştüğüm bir anda çıkıp geldin. Tesadüfen gerçekleşen, planlanmamış her şey kadar güzeldin. Yaşadığımı hissediyordum. Sevmeyi seviyordum. Sonra, hiç beklemediğim, bunun sonsuza dek süreceğine inandığım bir anda gittin, gidişini de sevdim.
... Sonra geçti, her şey geçerdi herkes giderdi ama sen gitmezdin, ben inanmıştım. Ama bak sahiden giderken de güzeldin. "
Ayrıntılarda kaybolan kendime kızıyorum bazen.
Oysa ayrıntılar değil mi bu hayatı oluşturan..
Bir resmi oluşturmak için atılan fırça vuruşları, bir şiiri oluşturmak için sıraya konan kelimeler, bir kuşun uçuşundaki her bir kanat çırpış hatta göğsümüzde atan her bir ritim..