" Gönül rahatlığı, kendinden hoşnut olmak muazzam bir şey; yalnız, sevgili dostum, mücevher güzel, paha biçilmez olmasına karşılık bu kadar çabuk kırılabilir bir şey olmasaydı. "
"Fakat" dedi,
"yolunun üstündeki dağı aşmak zorundaki yolcu gibi, yılmamalı insan. Elbette o dağ olmasaydı, yol çok daha rahat ve kısa olurdu; ama madem dağ var, o zaman onu aşmak gerek!"