~Nur

~Nur
İnsanların arasında, insanlardan uzak bir insanım^^ #84559303 ~ youtu.be/Vc0VEmv99y8
" Evet, ben sadece bir gezginim, yeryüzünde başıboş dolaşan biriyim! Siz daha mı fazlasısınız? "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Gönül rahatlığı, kendinden hoşnut olmak muazzam bir şey; yalnız, sevgili dostum, mücevher güzel, paha biçilmez olmasına karşılık bu kadar çabuk kırılabilir bir şey olmasaydı. "
" Çünkü ben çok fazla kendimle meşgulüm ve kalbim coşmuş durumda. Başkaları beni yolumdan etmesin de, kendileri varsın istedikleri yola gitsinler. "
"Fakat" dedi, "yolunun üstündeki dağı aşmak zorundaki yolcu gibi, yılmamalı insan. Elbette o dağ olmasaydı, yol çok daha rahat ve kısa olurdu; ama madem dağ var, o zaman onu aşmak gerek!"