" Onunla konuşmanın faydası yok, " dedi...
" hiç faydası yok, çünkü çekti gitti. "
"O kaybeder, beni ilgilendirmez," diye cevap verdi Fişek.
" Sırf o dinlemiyor diye onunla konuşmaktan vazgeçecek değilim. "
Çatapat, Roma Kandili'ne sordu:
" Hassas mizaçlı ne demek? "
" Kendi ayağında nasır olduğu için hep başkalarının ayağına basan kişiye hassas mizaçlı denir, " diye fısıldadı Roma Kandili.