Bu kitabın yeri bende ayrıdır. Güzel anılarımın olduğu zamanlar okumuştum. Çok beğendiğimi ve duygulandığımı hatırlıyorum. Seneler geçti üzerinden. Kütüphaneden alıp okumuştum. Okuduğum ve özellikle beğendiğim kitapların kitaplığımda olmaması beni üzer :) En kısa zamanda alıp tekrar okumak istiyorum.