Bu kitabın yeri bende ayrıdır. Güzel anılarımın olduğu zamanlar okumuştum. Çok beğendiğimi ve duygulandığımı hatırlıyorum. Seneler geçti üzerinden. Kütüphaneden alıp okumuştum. Okuduğum ve özellikle beğendiğim kitapların kitaplığımda olmaması beni üzer :) En kısa zamanda alıp tekrar okumak istiyorum.
Fesleğenin adını çok duydum. Serinin en güzel kitabı olduğunu söylüyordu okurlar gerçekten doğruymuş. Eyvallah 1 ve 2 okurken biraz sabırsızlandım ama fesleğen her şeyin ortaya dökülüşü oldu. Beni en çok duygulandıran kısımlar baba ve kız ilişkisi oldu. Diğer okurlar gibi ağlayacağım bir kısım bekledim ama olmadı. Kitap genel olarak güzel.