Benim gibi 2 veya 3 kitabı birden okuyup bitirmek merakınız varsa ağır olmayan beyin yakmayan kitapların başında Canten beyin kitapları var elbette.Klinik psikolog olarak beğendiğim ve videolarını takip ettiğim bir yazardı.Bana usluben Beyhan Budak ve Adem Güneş karması geldi biraz içtenliği Beyhan Budak,Vicdani Mekanizmanizi uyandiran yanları Adem Güneş tarzı idi.Her neyse bana göre kitaplarına da videolardaki gibi aynı ikili sohbet tadını katmış,akıcı uslubu ile sıkmadan bunaltmadan babacan tavrı ile bilgiyi yudum yudum içirip size sizi rahatsız ettirmeden bilgi bilgi işleyip sunuyor.Tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En etkileyen kitabı santrançtı Stefan Zweigın ama bunun ile de..Bir kadının 24 saati kitabında sıra dışı bir öyküsünü sunuyor Zweig.Asâletin yardım severliğin temiz ve saf bir ruhun aldanabileceğini,hırsın ve ihtirasın insanın gözü kör edebileceğini,tutkuların duyguların nasıl da uyuşturup,insanı hissizleştireceğini insan psikolojisini bir klinik psikolog gibi tek tek analiz ederek bu kitap ile bezeyip okuyucusuna sunmuş.Ruhuna sonsuz teşekkürler.Yazmasa idi bu kadar zevkle okuduğum bir kitap ile hiç tanışmayacaktım. Stefan Zweig her kitabı bir öncekinden güzel tavsiye ederim okuyun.