"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun?
Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!"
"Peki sen ne görüyorsun bakalım?"
"İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan."
"Yanımda olmanı istiyorum" diyemediğim için "bu yağmur içimi ıslatıyor" dediğimi nasıl anlamaz?
Düpedüz, "sarıl bana"dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!