"İnsan alçaldıkça yükseldiğine ve yükseldikçe alçaldığına inanmıyorum!" dedi. "Şairane bir söz bu. Keşke şairin bu sözü edebi olduğu kadar doğru da olsaydı! Ama bir söz güzeldir diye doğru olmaz. Güzel söz başka, doğru söz başka! Ben doğruyu söylemeyi tercih ederim, her ne kadar vezinli kifayeli olmasa da. Bana göre insanlar alçaldıkça alçalır ve yükseldikçe yükselir."