Kahve içmeden ayılamam demem hiç :) ama içerim :) hem de her sabah.
Eski bir alışkanlık, kokusu güzel tadı pek iyi değil. Deli gibi çay içen insan sevmiyorum.
Kararında olmalı Sayın Ağar.
Hepsi nesne, ama insan günümüzde özne olduğunun farkında değil nesnelerin tutsağı.