Şeyma R.GZN...

Reklam
Beklemek de acı vericidir, unutmak da. Ama en berbatı bu ikisi arasında karar verememektir. Beklemeli mi? Unutmalı mı? Paulo Coelho
Şeyma R.GZN...
Yenisini bulmalı sonra bakmalı hangisinde ne var 😁😅 Bu bilgi bunca yılın tecrübesidir, lütfen yabana atılmasın 😇🤘
Herkese yüreğindeki iyilik kadar güzel bir hayat diliyorum…
Şeyma R.GZN...
Sabahattin Ali ✨