Çünkü insanı insan yapan iliskileridir. Ve günümüz insanı insanlık tarihi boyunca hiç bu kadar çalışmamış, hiç bu kadar ilişkisiz kalmamistir. Köylerden şehirlere göçle başlayan bu durum bireysellesen insanı yalnız yaşlanmak zorunda bırakmıştır. Bence tabi :)
Akraba ilişkileri desen zaten berbat :) daha bunlar iyi günlerimiz 😅