Şeyma R.GZN...

Reklam
Beklemek de acı vericidir, unutmak da. Ama en berbatı bu ikisi arasında karar verememektir. Beklemeli mi? Unutmalı mı? Paulo Coelho
Şeyma R.GZN... isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Murat Ağar çok teşekkür ederim, siz de çok değerlisiniz 🌷
“Kahve içmeden ayılamıyorum.” Ulan kahvenin dili olsa “Sen beni içme kurban olayım.” der. Nedir bu kahvenin sizden çektiği 😀
Şeyma R.GZN... isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Murat Ağar 😁😁😁 Şaşırdık mı :) yoo
Beklemek de acı vericidir, unutmak da. Ama en berbatı bu ikisi arasında karar verememektir. Beklemeli mi? Unutmalı mı? Paulo Coelho
Şeyma R.GZN... isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Murat Ağar Atamazsın gibi ama belli de olmaz 😁😅