Şeyma R.GZN...

Duanın gücü...
"Kolay bir hayat için dua etme, zor bir hayata dayanacak güç için dua et." Bruce Lee Hep kötülükten dem vururuz, kötü insanların yaptıklarının sonuçlarından, süreç yaşanırken ses çıkarmayan menfaati gereği her uygunsuzluğa izin veren, zayıf insan tipidir aslında, kötülere cesaret veren. 'Ben çok çektim' diyen birileri ile temas ederim zaman zaman ve her defasında "İyi de, niye çektin" derim ve anlamsız bir bakış peydah olur bu sözler ne zaman sahneye çıksa. Çünkü Çokçekenlerin niyeti bir koyundan beş post çıkarmaktır ısrarla. Konu hayat olduğunda kolay yollar, minik hesaplar ve yan yollar hep vardır. Hayatın sundukları ya da sunmadıkları değildir konu, konu hayatın sundukları ile ne yaptığımızdır. "Mutluluk, elin erişebileceği çiçeklerden bir demet yapma sanatıdır." diyen B. Goddar'ın bakış açısını çok severim. Yolumu kaybettiğimde, saçım başım dağıldığında beni kendime getirir bu sözler. Nerede kalmıştık, şimdi ne yapıyoruz? Diyebilen insan olmak lazım. Perde hala kapanmadı ❤️ seymareyhangozen.com/blog?202506140641 #Hayat #Umut #Dua
FATOŞ isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Çok haklısınız. Benim denk geldiğim hikayeler hep, çok çektik diye eziyet edenler olduğu için böyle bir yazı oldu. Elbette hayat herkesi farklı imtihan ediyor. Sevgilerimle Fatma Hanım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duanın gücü...
"Kolay bir hayat için dua etme, zor bir hayata dayanacak güç için dua et." Bruce Lee Hep kötülükten dem vururuz, kötü insanların yaptıklarının sonuçlarından, süreç yaşanırken ses çıkarmayan menfaati gereği her uygunsuzluğa izin veren, zayıf insan tipidir aslında, kötülere cesaret veren. 'Ben çok çektim' diyen birileri ile temas ederim zaman zaman ve her defasında "İyi de, niye çektin" derim ve anlamsız bir bakış peydah olur bu sözler ne zaman sahneye çıksa. Çünkü Çokçekenlerin niyeti bir koyundan beş post çıkarmaktır ısrarla. Konu hayat olduğunda kolay yollar, minik hesaplar ve yan yollar hep vardır. Hayatın sundukları ya da sunmadıkları değildir konu, konu hayatın sundukları ile ne yaptığımızdır. "Mutluluk, elin erişebileceği çiçeklerden bir demet yapma sanatıdır." diyen B. Goddar'ın bakış açısını çok severim. Yolumu kaybettiğimde, saçım başım dağıldığında beni kendime getirir bu sözler. Nerede kalmıştık, şimdi ne yapıyoruz? Diyebilen insan olmak lazım. Perde hala kapanmadı ❤️ seymareyhangozen.com/blog?202506140641 #Hayat #Umut #Dua
Şeyma R.GZN...
seymareyhangozen.com/blog?202506140641