Güzel akıcı bir kitaptı okurken hiç sıkılmadım bir sonraki sayfaya heycanla geçtim tavsiye ile aldım bu kitabı bende size tavsiye ederim güzel insanı yormayan bi kitaptı
Yanii okurken biraz sıkıldım gibi spoiler yediğim için belki bilmiyorum ama çok uzun sürede bitirebildim kitabı zaten 4. Kitabı alır mıyım bilmiyorum seriyi bitirmek için belki alırım bilemiyorum