📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın sonunda Muhteşem yüzyıl dizisinden nefret ediyosunuz ve okurken keşke o dönemlerde yaşasaydım diyorsunuz. Yinede siz fazla kaptırmayın kendinizi
Keyifli okumalar :)
Hak ve haksızlığın ince çizgisini daha iyi anlayabiliceğiniz bir kitap yinede okursanız şayet akıl sağlığınızı kaybetmemek adına bakış açınızı daha geniş tutmanızı tavsiye ederim