Bu yaşıma gelene kadar
öğrendiğim en muazzam şey,
tepkisiz kalabilmek.
İnanılmaz kırılmış,şaşırmış ya da
üzülmüş olsam bile
her şeyin olabilirliğini,
herkesin, her şeyi yapabileceğini kabullenmek.
Bir bilgeye sormuşlar.
"Senden hoşlanıyorum'ile"Seni seviyorum'
arasındaki fark nedir "diye.
Bilge düşünmüş ve şöyle cevap vermiş.
"Bir çiçekten hoşlanırsan onu koparırsın ama bir çiçeği seversen onu her gün sularsın. Bunu anlayan kişi, yaşamı da anlar.