Bu kitabi bana edebiyat hocam tavsiye etti ilk basta okumak istememistim bu kitapta yusuf un basina gelenler uzucu edebiyat hocama tavdiye ettigi icin tekrar tekrar tesekkur ederim
Gercekten cok guzel cok duygusall cok sıkıcı bir kitap oldugunu düşünüyordum sonra okuyayim dedim ve 3 gunde bitirdim gercekten harika bir kitap herkese tavsiye ederim
Okumaya basladigim zaman biraz karışık gibiydi ama sonra cok akiciydi gercejtwn sabahattin Ali nin kitapları cok guzel herkesin okumasını tavsiye ederim