Cem çetin

"Tanrı, tanımı gereği her şeyin üstündedir," diye düşünmekteyiz ama her şeyin üstünde olan bir varlık bu evrenin de üstündedir ve bizimle ilgilenmez. Çünkü bu evrenle ilgilendiği, buraya müdahil olduğu taktirde Tanrı, "her şey üstünde" olmaktan ve kendisi olmaktan çıkar.
Sayfa 163·Kitabı okudu
Felsefe
Korkmaz♘ isimli okura yanıt verildi
Cem çetin
Çok teşekkür ederim katkıların için mutlaka bakacağım😊
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?