Ben artık senin için üzülmüyorum. Zira üzüleceksen artık buna üzülmelisin. Gelir mi diye beklemiyorum. Hatta gelme diye bana gelen tüm yolları ateşe vereli çok oldu.
Seni sevmiyorum.
Seni düşünmüyorum.
Seni istemiyorum.
En kötüsü de ne biliyor musun?
Artık nefret bile etmiyorum.
"Sana, beni asla tanımamış olan sana, " Kadın büyük tutkusunu hep bir “ bilinmeyen” olarak, tek başına yaşamaya razıdır, bu aşk öyküsünde “ taraflar “ değil, sadece tek bir “ taraf “ vardır. Böylesine, gerçek anlamda aşk denilebilir mi ?