Sidoma

Sidoma
@SiDoMa_
Ben Senden Geçtim
Ben artık senin için üzülmüyorum. Zira üzüleceksen artık buna üzülmelisin. Gelir mi diye beklemiyorum. Hatta gelme diye bana gelen tüm yolları ateşe vereli çok oldu. Seni sevmiyorum. Seni düşünmüyorum. Seni istemiyorum. En kötüsü de ne biliyor musun? Artık nefret bile etmiyorum.
Sayfa 26
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sene
"Sana, beni asla tanımamış olan sana, " Kadın büyük tutkusunu hep bir “ bilinmeyen” olarak, tek başına yaşamaya razıdır, bu aşk öyküsünde “ taraflar “ değil, sadece tek bir “ taraf “ vardır. Böylesine, gerçek anlamda aşk denilebilir mi ?
Sayfa 2