sia

sia
@Sia_
Yankısıyım ben,kendimden kopan bir çığın...(L.Aragon)
burası her acıda en önce etine işaret koyanların ülkesi
Reklam
başının ucuna su bırak diye bir mektup aldım senden/
Acıdan ve ölümden kaçıyorum,başka bir planım yok.
Ben barışa inanıyorum,bedeli ne olursa olsun, barışa.
Dünya dans edenlerin ve türkü söyleyenlerin olmalı.
Reklam