sia

sia
@Sia_
Yankısıyım ben,kendimden kopan bir çığın...(L.Aragon)
Bazı insanlar haksız yere acı çektiğinde,acılarına tanık olanların kaderi bunun utancını hissetmektedir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hepimizin içinde,ta derinliklerde bir yerde,kaya gibi sert,öğrenmeye karşı direnen bir şey var sanki.

sia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2021 19. kitabı
J. M. Coetzee
7.8/10 · 2.057 okunma

sia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·576 syf.·
2021 18. kitabı
Dan Brown
8.7/10 · 29,8bin okunma
Kendimi bir hiçliğin parçası gibi hissediyorum.