sia

sia
@Sia_
Yankısıyım ben,kendimden kopan bir çığın...(L.Aragon)
Belki bizi acı çekmek kurtaracaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyilik yaşamaya devam edebilir.Kalplerinizi dinleyin.Hep birlikte bu cehennemden uzaklaşabiliriz.
“Cehenneme gideceğini biliyorsun,değil mi?” “Zaten oradayım.”

sia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
1 saatte okudu
·
2021 17. kitabı
“Avam takımı tarafından reddedilmeyip kabul edilmek için kendini eşek yapma.Çünkü avam takımının işi eşeklikten,hırıltıdan başka olamaz.”