sia

sia
@Sia_
Yankısıyım ben,kendimden kopan bir çığın...(L.Aragon)
İnsan var oldukça gölgesi de olacaktır,olmalıdır da.Çünkü ışık varsa gölge vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Mihenk taşı insanın kendisiyle yalnız olması.Yol budur.”
“Herkes herkese öğretmenlik yapıyor ve kimse iyileşmenin yolunun tam da kendinden başlaması gerektiğinin farkında değil gibi duruyor.”

sia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·92 syf.·
2021 11. kitabı
Yılmaz Erdoğan
7.1/10 · 1.370 okunma