Sibel çeri

Sibel çeri
@Sibelceri
Kör umutlar sakladım içimde ..
Bir şeyi kaybetmek için önce ona sahip olmak gerekir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Parmaklarım yanlışlıkla onunkine temas ettiğinde ,ayaklarımız masanın altında birbirine dokunduğunda nasıl da heyecanla titriyor bütün vücudum ! Ateşe dokunmuşcasına hemen geri çeksemde sonra gizli bir kuvvet tekrar zorluyor beni duyularımın karşısındaki bitin dünya dalgalanmaya başlıyor ah !onun o masum hiçbir şeyden haberi olmayan ruhu bu ufacık samimiyetin bile bana nasıl bir azap çektirdiğinin farkında değil
Sayfa 56 - Koridor yayınları·Kitabı okudu
İnsanın kaderi kendisine biçilen talihsizliklere katlanmakta kadehine doldurulan acıları içip bitirmekten başka Nedir ki ?
Sayfa 121 - Koridor yayınları·Kitabı okudu
Çok fazla şeye sahibim ama her şey ona olan duygularımın içinde kayboluyor çok fazla şeye sahibim ama o olmasa hepsi bir hiç oluyordu
Sayfa 118 - Koridor yayınları·Kitabı okudu
İnsana en çok acı veren şey söyledikleriyle söyleyemedikleri arasındaki uçurumdur ...