Derviş, “Semaverin bağrı ateş, çayı saki’nin kanıdır” diye başladı.
Saki, Setterhan oluyordu demekki çünkü çayları yani şifaları bu gece o dağıtacaktı ve demek ki kanı öyle uluorta akıyordu. Çay şifa, semaver şifa-sazdı bu mecliste. Lakin semaverin göbeğindeki kor ateşe, köz kömüre bakılırsa o da Setterhan gibi için için yanmakta fakat göz göre göre kaynamaktaydı.