Aslında ne yazacağımı tam olarak bilmiyorum... Füruzan, başlangıçta alışmakta zorlanacağınız, sonrasında ise sizi alıp götüren bir dille yazmış romanını.
Fakat içinden geçtiğimiz zor günlerde okumakta zorlandığımı itiraf etmek zorundayım. Tüm çıplaklığıyla anlatılan gerçeklik zihni ve duyguları fazlasıyla zorluyor. Zaten ayakta kalmak için çok çaba sarf ettiğimiz şu günlerde okumayı çok istememe rağmen elimin gitmediği, daha doğrusu cesaret edemediğim şeyleri okuyup bitirmek kolay olmadı.
Hoşça vakit geçirmek isteyenlerin uzak duracağı, ülkenin gerçekliğiyle yüzleşmekten korkmayanların okuyacağı bir yapıt... Belki okumak için umudumuzun daha parlak olduğu günler beklenebilir.
Dedim ya... Bilmiyorum...