Yakınlığı belirleyen şey zaman veya imkan değildir;sadece karakterdir.bazen 7 yıl yetmez bazı insanların birbirini tanımasına ama bazılarına da 7 gğn rahat rahat yeter..
Kendi içlerinde ayıp olmayan duyguları kısıtlamayı amaçlamak ona sadece gereksiz bir çaba değil,aynı zamanda aklına bayağı ve hatalı görüşlere utanç verici bir biçimde köle edilmesi gibi geliyordu
Bütün bu güzelliklerin ve azametin bir film karesine sığacağını mı sanıyorsun? Gördüklerini kalbine işle . Yaşadıklarını başkalarına göstermekten daha önemlidir bu