Sidar avşar

Sidar avşar
@Sido44
Öğrenci
Üniversite
Malatya,aydın
9 okur puanı
Ağustos 2025 tarihinde katıldı
Her zaman yaptığımızı yaparak daha iyi bi sonuç beklemek deliliktir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sidar avşar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·724 syf.·
35 günde okudu
·
Okunma: 12 Eylül 2025 08:57
·
2025 4. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
Bana her şeyin öğrenilerek yaşanacağını öğrettiler.yaşanırken öğrenileceğini öğretmediler .Ben de kolayca razı oldum bana öğretilen bu yanlışlara.insan, kendi bulurmuş doğru yolu
Hayat tehlikelerle dolu .fakat yanlış yollardan her zaman dönülebilir.yeter ki insan,kendisine veriler fırsatı zamanında kullanabilsin.
Beni bir gün unutacaksan bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi boş yere mağaramdan çıkarma beni alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme