Keşke Tanrı her birimizi dünyaya gönderip insanların arasına karıştırırken yanımızda kullanma kılavuzumuzu da gönderse. Anamız, babamız, karımız , kocamız, evladımız, patronumuz, herkes hayatındaki kişilere nasıl davranması gerektiğini bilse, tüm zannetmeler, yargılar, varsayımlar ve bu sebeple oluşan kötü hislerin hepsi yok olur, dünya daha temiz bir yer olarak yaşanır bir hale gelirdi.