Herhangi bir normal zamanda hakim sınıf soyacak, kötü yönetecek, sabotajlayacak ve bizi batağa sürecektir, fakat kamuoyu kendi kendini dinlemeye bırakıldığında onlar da aşağıdan gelen duyguyu önleyemeyecek ve buna cevap vermemek zor olacaktır.
İngiltere güneşin altındaki en fazla sınıf hakimiyeti olan ülkedir. Yaşlı ve aptal tarafından hüküm sürdürülen kendini beğenmişliğin ve ayrıcalığın ülkesidir.
İngiltere bilindiği gibi zengin ve fakir iki ulus değil mi? Yüzbin pound yıllık geliri olan bir insanla bir pound haftalık geliri olan bir insan arasında ortak birşeyler olduğunu kim söyleyebilir?