Terketmek kolaydır ama unutmak daha zor.
Alıştığın o gözlerin yerini alır duvarlar.
Dinlediğiniz o şarkılar bidaha çalınmaz.
Yüreğin küser geleceğe , geçmişte kalır.
Onu hatırladığında aç bir kitabı ,
Çevir sayfalarını kafan dağılsın.
Ya da balkona çık nefes almaya çalış...
Ama biliyorsun onu unutmak ah ne ağır !
Özleyen bitek ben değilim , herkes bekliyor
Herkes dediğime bakma ben ve kalbim.
Seni bekliyor...
Beklemek saatler almaz derler yanılmışlar
Kaçıncı gün oldu bu , geçen hafta kırk sekizdi
Aylar geçsede , yıllar geçsede bekleyeceğim.
Dün en sevdiğin diziyi izledim
Orada da ayrılık vardı , bizi düşledim.
Sorsalar şimdi hala onu seviyor musun ?
Aşkımı söylerim haykıra haykıra .
İllaha gideceksen ,benim kalbimide yanına al
Belki kalbim söyler sana ,
Seni ne kadar sevdiğimi.
İster inanırsın, ister inanma
Aşk affetmedi ama ben affettim seni.
Yağmurlar dolu olsa , şemsiyen olurum
Yakıcı alevler sana gelse , yoluna serilirim.
Bir ok fırlatılsa ta kalbine ,
Sana bişey olmaz.
Kalbin olsaydı eğer, ok geçer miydi ?
Gözyaşlar aksada nehirler gibi
Çağlayanlar gibi , ırmaklar gibi...