ZAK

ZAK
@Siirbey
Tüm şiirler bana ait ©
iki farklı insan
İki farklı insan bir arada Olamaz dediler. Bense ümitle , kapıda bekledim. Ne kapı açıldı , ne de kapandı Varlığın yavaş yavaş gidiyor. Biz sevmişiz derken Ben sevmişim Ayrılık bile ağlamış Dünya tersine dönsede Gelme istemem Sen bana aşık değilsin
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cihangir
Terketmek kolaydır ama unutmak daha zor. Alıştığın o gözlerin yerini alır duvarlar. Dinlediğiniz o şarkılar bidaha çalınmaz. Yüreğin küser geleceğe , geçmişte kalır. Onu hatırladığında aç bir kitabı , Çevir sayfalarını kafan dağılsın. Ya da balkona çık nefes almaya çalış... Ama biliyorsun onu unutmak ah ne ağır ! Özleyen bitek ben değilim , herkes bekliyor Herkes dediğime bakma ben ve kalbim. Seni bekliyor... Beklemek saatler almaz derler yanılmışlar Kaçıncı gün oldu bu , geçen hafta kırk sekizdi Aylar geçsede , yıllar geçsede bekleyeceğim. Dün en sevdiğin diziyi izledim Orada da ayrılık vardı , bizi düşledim. Sorsalar şimdi hala onu seviyor musun ? Aşkımı söylerim haykıra haykıra . İllaha gideceksen ,benim kalbimide yanına al Belki kalbim söyler sana , Seni ne kadar sevdiğimi. İster inanırsın, ister inanma Aşk affetmedi ama ben affettim seni. Yağmurlar dolu olsa , şemsiyen olurum Yakıcı alevler sana gelse , yoluna serilirim. Bir ok fırlatılsa ta kalbine , Sana bişey olmaz. Kalbin olsaydı eğer, ok geçer miydi ? Gözyaşlar aksada nehirler gibi Çağlayanlar gibi , ırmaklar gibi...
Şiir
Çöp
Yanımdayken yoktun Her şey çöp gibiydi Aldın ve döktün içine bakmadan. Anılar , acılar ve bir çoğu... Bir gün giden geri gelir ya Sen gelmeyeceksin Ve ben sadece bekleyeceğim Yazı bekler gibi , soğukta. Eğer bir hüzünlü parça duyarsan, Beni unutma olur mu ?
Şiir