Tanrılarımıza sahip çıkmak zorundayız,dedi Ömer yine. Musab ona dönerek,
Neden sahip çıkalım? Tanrılar kendilerini koruyamıyorlar mı? Madem korunmaya muhtaçlar bize ne faydası var?
İspanya elbette Barcelona'yla bitmez. Akdenize nüfuz etmek için daha epey dolaşmak gerekir. Mesela Endülüs... Bizim kültürümüzün bir parçasıdır, mutlaka ziyaret edilmelidir.