Belki, Cemil Meriç gibi okumaktan kör olmam ama bildiğim bir şey var ömrüm yettiğince ve gözüm gördüğünce okumaktan vazgeçmeyeceğim.
Altında "- Siyah" mührü bulunan tüm paylaşımlar kendi cümlelerimdir.
Kitabı okumadan önce bir süre kitaplığımda bekletmek zorunda kaldım ve okuduktan sonra buna gerçekten çok pişman oldum. Serdar beyin yazınlarını normalde de takip ediyorum bu yüzden güzel bir kitap olduğundan şüphem yoktu. Gerçekten de içtenlik ve samimiyetle kağıda dökülmüş kelimeler... Kesinlikle okunmasını tavsiye ediyorum.
Dünyada bir şeyler olup bitiyor.
Hepsi senin yüzünden!
Farkında mısın?
Senin yaptıkların ve yapmadıkların yüzünden dünyada hep bir şeyler olup bitiyor.