SİLAS

SİLAS
@Silas0227
Ne insanlardı yahu. Hiçbirinde sevginin katresi yoktu..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim bir deli olmadığımı kim granti edebilirdi..
Güneşe doğru yürüdüm, ama ruhumda bir şey ölmüştü.
Bir daha ağlamayacaktım Bir daha hiç kimseyi sevmeyecektim. Hiç kimseyi..
Gözlerimi görebilirsin, bilirsin ki ben bir hiç yüzünden ağlayıveririm..