Böyle süslü laflara değil, bir amaca ihtiyacım var. Bütün hatalarımı ve pışmanlıklarımı silecek, başıma gelen her şeyi, sanki ona varmak içın yaşanışım gibi haklı gösterecek bir amaca ihtiyacım var.
Ne diyebilirim; ben ile kendim arasında derin bir sessizlik var. Birlikte, bir çeşit ağırlaştırılmış yalnızlık yaşıyoruz. Aramızdaki gerilim, sadece kötü havalarda ve geç saatlerde biraz hafifleyip çekilir hale geliyor.