Ah zeze:(Kitap ilk zamanlar beni sıkar gibi oldu ama daha sonra portigo amcanın ölümü bile üzdü beni çünkü zavallıcığın ablasından sonra tek sırdaşıydı..o masumiyeti,sevgiye açlığı yoksulluğu,ah çocuk..Kitabın bitmesini hiç istemedim bitince üzüldüm de,en kısa zamanda 2.kitabıda alıp okuyacağım bence herkes bu kitabı okumalı.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2025275,6bin okunma
Sabahattin Alinin bu kitabı da harikaydı üslubu bana biraz ağır gelsede fakat Kürk mantolu madonna bence daha enfesti daha bizdendi..Gerçek aşk ancak bu kadar güzel tarif edilebilirdi.
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma
Tam bir zaman kaybı,bir türlü bitmek bilmedi.Heyecanı artırırken aniden hop diye düşürüp insanı sıkan bir kitap!!Ama en azından Kurt gölü kadar akılda çok fazla soru bırakmadı.
Peter Pan ÖlmeliJohn Verdon · Koridor Yayıncılık · 20149,5bin okunma