Kitabın sonlarına doğru heyecan üst safhalardayken sonunun vasat olması,aynı heyecanı koruyamaması beni hayal kırıklığına uğrattı.Başlarda çok durağandı sonuna doğru çok meraklandırdı ama kitabın sonu aynı şeyleri vermedi veremedi.John verdon bazı kitaplarında yaptığını bu kitabında da uygulamış kitap bitiyor ama sen böylemi bitmeliydi diye kendi kendine soruyorsun..