📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ ‘Yaklaş, daha çok yaklaş!’
Bunu görmek zorunda mıyım? Nefesim kesilerek biraz daha yaklaştım. Çocuğun gözlerine yakından baktım. Gözleri acıyla büyümüş. Gözlerinde kırmızı damarlar, patladı patlayacak. Fareye'nin gözleri çok büyük. Feraye'nin gözleri her şeyi görmüş. Çenesi sarı çiçekli yastığa gömülmüş.. Çiçekler artık sarı değil. Çiçekler dallarından bir bir düşüyor. Dünyanın bütün ağaçları teker teker kıracak birazdan dallarını. Bir çocuk acıyınca çünkü, her şey, herkes kırılmalı. İçimde bir bulantı, içimde bir bulantı..”
Su başında durmuşuz
çınar, ben, kedi, güneş, bir de ömrümüz.
Su serin,
çınar ulu,
ben şiir yazıyorum,
kedi uyukluyor,
güneş sıcak,
çok şükür yaşıyoruz.
Suyun şavkı vuruyor bize
çınara, bana, kediye, güneşe, bir de ömrümüze.