Gerçek arkadaşlık bir rüzgar gibi eser ve hafiftir. Çatışmalar, fikir ayrılıkları olmazsa olmaz belki de ama iki taraf da özgürce kendini ortaya koyar ve birbirine kendini dayatmaz.
Kimse diğeriyle aynı görüşte, aynı eylemde, aynı hedefte olmak zorunda değil.. Biri ötekine benzemiyor diye başkasına küsmek ya da onunla çatışmaya girmek kulağa mantıklı geliyor mu?
Elbette "iyi insan" olmak önemlidir ama "kendin olmak" daha da önemlidir. Çatışmalardan kurtulmak için her şeye evet demek kısa süreli çözümlerle anlık rahatlamalar sağlayabilir.