Asıl mesele ben ölünce kafamdaki seslere ne olacağıydı? Onlar da düşüp kalacak mıydı yerlerde? Ya birileri duyarsa? Mal değil, mülk değil. İçinde yıllarca gizlediği sesleri kime bırakıp gider insan? Bu da doktora sorulmaz ki.
Elimdeki kitabı perde yapıyorum yüzüme. Bakışlarım at kuyruğuna dolanacak diye ödüm kopuyor. Nasıl da dolanıp kalmak istiyorum kahverengi tellerin arasına.