Bazı insanların karaktersizce yaptığı kasıtlı kötülüklere kılıf bulmalarını kolaylaştırıcı narsist vb.. gibi kendimizce tıbbi teşhisleri koymayı bıraksak mı acaba ! Bazıları sadece kötüdür nokta
Renklerin solmaya başladığında fark ediyorsun griye dönmeyi bile reddeden siyahın yanında renklerini koruyamayacağını. Renklerimizi canlandıranlar olsun hep hayatımızda 🤍
“Gitme refleksi çocuklukta zorlu zamanlarda zorla kalanların öğrendiği bir çıkış kapısıdır. Ama artık bir erişkin olarak güneşin altında yeni bir şeyler var…
Başladığınız bir ilişkide ne zaman ayrılırız diye mi düşünüyorsunuz, bir işe girince ne zaman istifa etsem mi diyorsunuz, bir arkadaş edindiğinizde onu bir daha görmüyor musunuz, bir eve taşındığınızda yeni ev seçeneklerine mi bakıyorsunuz, okuduğunuz kitaplar hep yarım mı kalıyor? Gitmeye meyletmiş zihinleri tutacak ne bir yer vardır ne de bir kişi. Hep yeni ve yeniden… Bağlanma korkusu konuşur. Oysa bağlanmanın acı hatıralarını aşıp şimdi yeniden, değer vererek, minnet hissederek, hakkını vererek, güvenle, güçle, cesaretle kendi tercihlerinize güvenerek, bağımsız cumhuriyetinizle hikayeyi başka şekilde yazabilmeniz mümkün. Şartları aşmak belki de hayatın anlamıdır.”
Bahar Tezcan